ePrivacy and GPDR Cookie Consent by TermsFeed Generator

Překročte hranice

Život přináší s každým dnem nové výzvy. Buď jste připraveni jim čelit, nebo jen pozorujete, co se okolo Vás děje. Se Suzuki S‑Cross je volba jasná. Výrazným, sebevědomým vzhledem SUV a inteligentními bezpečnostními systémy to teprve začíná. Dovnitř hravě naložíte celou svou rodinu nebo přátele a sportovní vybavení k tomu. A chytrý pohon všech kol AllGrip Select Vám dodá jistotu za všech okolností. Neobávejte se toho, co přijde. Buďte připraveni překročit hranice.

Skvělý design a chuť užívat si života

Často se říká, že nemáme dát na první dojem. S‑Cross ale už na první pohled odhalí svůj pravý charakter. Okamžitě poznáte, že to je robustní a schopné SUV. Sebevědomá maska chladiče přitahuje pozornost a láká k dobrodružství. Když se ale zaměříte na detaily, zjistíte, že styl a elegance jsou S‑Crossu také vlastní.

EXTERIÉR

Nezaměnitelný styl SUV

Vzbudit silný první dojem je důležité. Ale dokázat zapůsobit napořád, to je to, co rozhoduje. Rozdíl je v detailech. Čím déle se díváte, tím ho máte raději. To je podstata S‑Crossu.

LED přední
a zadní světla

Světla s čirými kryty mají čistý vzhled a dynamické tvary. Přední světlomety a zadní světla jsou vybaveny třemi obrysovými LED svítilnami. Přední obrysová světla fungují také jako světla pro denní svícení.

Stylová maska chladiče

Působivá mřížka chladiče s leskle černým povrchem a chromovanou lištou S‑Cross ještě více odlišuje od ostatních a podtrhuje jeho nezaměnitelný vzhled a sebevědomý postoj.

Ochranné prvky karoserie

Hranaté lemy blatníků nad předními i zadními koly podporují drsný vnější vzhled. Výrazné ozdobné prvky ve stříbrné barvě na předním a zadním nárazníku přispívají k jasně vyhraněnému charakteru vozu.

Střešní ližiny

Ližiny z eloxovaného hliníku ve stříbrné barvě jsou zrovna tak funkčním doplňkem jako esteticky zajímavým detailem, navíc aerodynamicky tvarovaným.

INTERIÉR

Prostor k užívání si

Stejně jako zvenčí i uvnitř je S‑Cross velké SUV. Prostorná kabina je díky velkému čelnímu sklu a skvělé boční viditelnosti prosvětlená a nabízí výborný výhled ven. Podívejte se, co čeká uvnitř.

Prostorný interiér

Dostatek místa v přední i zadní části kabiny láká nastoupit, pohodlně se usadit a užít si jízdu.

Čalounění sedadel

Elegantní a ergonomicky tvarovaná sedadla v kombinaci pravé kůže na bocích a syntetické kůže se vzorem uprostřed.

 

Látková sedadla jsou kvalitně prošívaná a neméně elegantní a pohodlná než ta kožená.

Vyhřívaná přední sedadla

Dvoustupňové vyhřívání sedadla řidiče a spolujezdce zvyšuje komfort na cestách. Výdechy topení zahřejí cestující na zadních sedadlech.

Panoramatické střešní okno

Prosklené střešní okno se skládá ze dvou dílů, které se důmyslně zasouvají nad sebe. Do celého interiéru tak přináší nejen světlo, ale i čerstvý vzduch.

Nastavitelný sklon zadních opěradel

Opěradla zadních sedadel jsou rozdělena na dvě části, u každé z nich lze nastavit sklon do jedné ze dvou poloh a tím buď zvýšit komfort pro cestující, nebo zvětšit zavazadlový prostor.

Automatická dvouzónová klimatizace

Díky dvouzónové klimatizaci si mohou řidič a spolujezdec každý zvlášť nastavit teplotu podle vlastního přání.

Spojení s okolním světem

Vyrazit za dobrodružstvím neznamená odříznout se od okolního světa. S‑Cross nabízí širokou škálu technologií pro využití moderních komunikačních prostředků.

Audio

Audiosystém je vybaven nejnovějšími digitálními funkcemi, jako je Apple CarPlay®, Android Auto™, Bluetooth® hands-free telefonování a systém rozpoznávání hlasu. Mezi standardní výbavu patří také rádio, přehrávání hudby a filmů z USB nebo iPodu a přehrávání hudby přes Bluetooth®. Pro Váš ještě lepší soulad s vozem lze zobrazit informace, jako například spotřebu paliva, dojezdovou vzdálenost, ukazatel toku hybridní energie, různá varování, obraz ze zadní parkovací kamery nebo 360° kamery. Výbavy Comfort a Premium zahrnují 7palcový WVGA displej, zatímco výbava Elegance má 9palcový HD displej s vestavěnou navigací, která podporuje rozpoznávání hlasu.

7palcový displej (výbavy Comfort a Premium)

9palcový displej (výbava Elegance)

Připojení chytrého telefonu

Apple CarPlay

Android Auto™

Apple CarPlay* Vám umožní bezdrátově (pouze výbava Elegance) nebo přes USB připojit Váš iPhone pro volání, přístup k Vaší hudbě, přijímání a odesílání zpráv nebo zadávání pokynů hlasem pomocí hlasové asistentky Siri či přes dotykový displej.

* Apple CarPlay je dostupný v zemích uvedených na následujícím odkazu: http://www.apple.com/ios/feature-availability/#applecarplay-applecarplay.
* Pro více informací včetně kompatibility Vašeho modelu iPhone s rozhraním Apple CarPlay se podívejte na http://www.apple.com/ios/carplay/.
* Apple, Apple CarPlay a iPhone jsou ochranné známky Apple Inc., registrované v USA a dalších zemích.

Android Auto™ je jednoduchý a bezpečný způsob používání Vašeho telefonu ve voze. Zobrazte si všechny své oblíbené mapy, aplikace a zprávy na obrazovce svého vozu.*


* Android Auto™ je dostupný v zemích uvedených na následujícím odkazu: https://www.android.com/auto/.
* Požaduje aplikaci Android Auto na Google Play. Většina telefonů se systémem Android 6.0 a vyšším podporuje Android Auto™: https://g.co/androidauto/requirements.
* Android a Android Auto™ jsou ochranné známky Google LLC.

Zůstaňte ve spojení

Vlastnit Suzuki nebylo nikdy tak snadné. Díky propojení vozu s Vaším telefonem si můžete užívat pocitu, že všechny informace o stavu vozu máte doslova na dosah ruky.

Aplikace SUZUKI CONNECT nabízí sedm servisních funkcí, které Vám permanentně zpřístupňují důležité informace o voze. Stačí si nainstalovat aplikaci a o svém Suzuki budete vědět víc než kdy dřív.

Informace o stavu vozu

Tato funkce Vás vždy upozorní, že jste zapomněli vůz zamknout nebo vypnout světla. Vůz lze jejím prostřednictvím zamknout i na dálku. Můžete také zkontrolovat hladinu paliva, předpokládaný dojezd a průměrnou spotřebu, a to vše přímo na hlavní obrazovce aplikace.

Lokalizace zaparkovaného vozu

Místo, kde jste naposledy vypnuli motor, se uloží do aplikace, a Vy tak můžete snadno najít, kde přesně Váš vůz parkuje. Díky mapě ve svém telefonu vůz rychle najdete i na rozlehlých a nepřehledných parkovištích. Polohu vozu můžete také přes e-mail nebo SMS sdílet se svou rodinou a přáteli.

Historie jízd

Data o historii jízd můžete procházet a spravovat až 18 měsíců zpětně. Údaje o historii jízd lze třídit podle řidičů nebo podle toho, zda šlo o služební, či soukromou jízdu. Data také můžete pro další využití vyexportovat do souboru ve formátu CSV.

Monitorování vozidla na vymezeném území

Po vymezení oblasti a nastavení časových parametrů můžete sledovat, kdy Váš vůz danou oblast opustil nebo se do ní naopak vrátil. Aplikace Vás upozorní i v případě, že se vozidlo ve Vámi zvoleném čase nevrátilo do vymezené oblasti.

Bezpečnostní varování

Aplikace spustí varování ve dvou typech případů: buď když se Vám někdo vloupá do zaparkovaného vozu a tím se aktivuje alarm, nebo když se nastartuje motor ve chvíli, kdy se vůz podle údajů aplikace nepoužívá.

Zobrazení varovných kontrolek

Pokud se ve Vašem voze vyskytne problém, souběžně s rozsvícením kontrolky se v aplikaci ve Vašem telefonu objeví zpráva s popisem příčiny a doporučeným postupem. Přímo z aplikace také můžete zavolat do servisu nebo na linku asistenční služby.

Upozornění na servis nebo svolávací akci

Aplikace Vám připomene, že se blíží doba, kdy byste měli vyrazit do servisu na pravidelnou údržbu. Informuje Vás také v případě, že je vyhlášena servisní kampaň nebo svolávací akce, která se týká Vašeho vozu.

Pracujte naplno, bavte se ještě víc

S‑Cross je připraven, abyste si s ním mohli užívat života. Ať jde o každodenní dojíždění, nebo o začátek nové životní etapy, S‑Cross vždy splní to, co od něj očekáváte.

Variabilní zavazadlový prostor

Zadní opěradla dělená v poměru 60 : 40 lze samostatně sklopit a zvětšit zavazadlový prostor tak, jak potřebujete. Variabilní mezipodlaha ještě více rozšíří flexibilitu vozu a umožní převézt větší náklad.

Stropní konzola

Konzola v horní části obsahuje čtecí lampičky a uzavíratelnou schránku na sluneční brýle.

Přihrádka před řadicí pákou

V přihrádce před řadicí pákou najdete USB zásuvku a prostor pro odložení drobností, které potřebujete mít v dosahu.

Zadní loketní opěrka

Výklopná středová loketní opěrka pro zadní řadu sedadel má dva držáky na nápoje.

Přední loketní opěrka

Loketní opěrka mezi předními sedadly je posuvná a ukrývá v sobě uzavíratelnou schránku na drobnosti.

Kapsa na zadní straně opěradla spolujezdce

Do úložné kapsy můžete odložit například mapy, knížky nebo tablet.

VÝKON

Chytrý, úsporný a flexibilní

Vaše řidičské požadavky závisí na konkrétní situaci. Proto je dobré vědět, že strong-hybridní systém Vám poskytne vždy právě to, co potřebujete. Kombinace palivové úspornosti hybridní technologie a možnosti jet čistě na elektřinu Vám dává jistotu, že jste připraveni na každou situaci.

Strong-hybridní systém (MGU)

Kompaktní a lehký pohonný strong-hybridní systém umožňuje úspornou jízdu v hybridním režimu i jízdu čistě na elektřinu s vypnutým motorem. Systém tvoří spalovací motor 1.5 DualJet, motor-generátor (MGU), převodovka AGS a sestava obsahující 140V lithium-iontovou baterii a měnič napětí. Vysoce úsporná a výkonná jednotka MGU dokáže v elektrickém režimu EV pohánět vůz samostatně, v hybridním režimu pomáhá spalovacímu motoru při zrychlování. Režim EV se využívá také při couvání. Dále MGU vyhlazuje pokles točivého momentu, když je během řazení rozpojená spojka. Při jízdě ustálenou rychlostí MGU slouží jako generátor, který efektivně vytváří elektrickou energii využitelnou při dalším zrychlování nebo jízdě v režimu EV. Kinetickou energii vozu pak ve velké míře přeměňuje na elektřinu dobíjením baterie při zpomalování.

Motor 1.5 DualJet

Čtyřválcový motor o objemu 1,5 litru přináší nízkou spotřebu paliva, nízké emise a točivý charakter. Vynikající spotřeba paliva je souhrou několika pokročilých řešení. Zdvojené vstřikování paliva využívá přesné vstřikovače umístěné poblíž každého sacího ventilu. Vysoký kompresní poměr zlepšuje účinnost spalování, zatímco systém recirkulace výfukových plynů (EGR) snižuje teplotu spalování a zmenšuje čerpací ztráty. Vahadla s valivými ložisky snižují třecí ztráty při ovládání ventilů. Vedle toho je otevírání ventilů upravováno hydraulickým systémem variabilního časování všech ventilů (VVT).

Všestranně hybridní

Umět se přizpůsobit situaci je hlavním úkolem hybridního pohonu v S-Crossu. Při klidné jízdě Vám pomáhá šetřit palivo, při dynamické jízdě přidá výkon přesně v okamžiku, kdy to potřebujete.

Mild-hybridní systém (ISG)

Mild-hybridní systém přidává tři elektrické součástky: 48V startér-generátor ISG, který zároveň zastává funkci elektromotoru, 48V lithium-iontovou baterii a měnič napětí mezi 48V a 12V okruhem pracující se stejnosměrným proudem. Díky navýšení napětí na čtyřnásobek oproti konvenčním 12 V dokáže hybridní systém při brzdění rekuperovat více energie a při zrychlování zase o to výrazněji pomáhat spalovacímu motoru. To přináší hned dvě důležité výhody: snížení spotřeby paliva a zlepšení jízdních výkonů. V běžných jízdních situacích systém funguje tak, aby co nejvíce snížil spotřebu benzinu. ISG je ale také připraven se kdykoliv zapojit jako elektromotor ve funkcích navýšení točivého momentu nebo podpory při akceleraci – řídicí jednotka volí vhodný režim zapojení elektromotoru podle požadované intenzity akcelerace. Navíc se elektromotor stará o udržování volnoběžných otáček při brzdění.* Úplné odpojení přívodu paliva vede k dalším úsporám.

*Funkce elektrického udržování volnoběhu není aktivní, pokud je sepnutý kompresor klimatizace nebo je stav nabití baterie na informačním displeji „3“ a nižší.

Motor 1.4 BoosterJet

Motor 1.4 BoosterJet, osazený turbodmychadlem a přímým vstřikováním paliva, dává S-Crossu potřebnou sílu pro bezstarostnou jízdu. Kombinace přeplňování turbodmychadlem s mezichladičem dostává do válců motoru větší množství vzduchu. Díky tomu motor dokáže nabídnout optimální točivý moment v nízkých otáčkách, dokonce už okolo 2 000. Přímé vstřikování paliva přispívá ke snížení spotřeby a zvýšení výkonu, a to přesným dávkováním, načasováním a seřízením tlaku při vstřikování benzinu do válců. Účinnost motoru zvyšují další opatření: elektricky ovládané variabilní časování sacích ventilů (VVT), chlazená recirkulace výfukových plynů (EGR) a vyšší kompresní poměr.

ALLGRIP
(4x4)

AllGrip pro zdolání každé cesty

S‑Cross je všestranné SUV, které můžete připravit na jakoukoliv situaci výběrem odpovídajícího jízdního režimu. Systém pohonu všech kol AllGrip Select Vám dává možnost s přehledem zdolat každou cestu.

Čtyři jízdní režimy

Čtveřice snadno přepínatelných jízdních režimů pokrývá nastavení pohonu všech kol pro nejrůznější provozní podmínky. Zvolte vhodný režim podle momentálních jízdních podmínek a AllGrip Select se postará o vše ostatní.

Auto

Upřednostňuje nízkou spotřebu paliva a hodí se do běžných provozních podmínek. Pohon všech kol je aktivní, jen pokud hrozí protočení předních kol.

Sport

Přesunem větší části točivého momentu na zadní kola zlepšuje schopnosti v zatáčkách. Režim Sport upravuje také reakce na plynový pedál a odezvu motoru.

Snow

Na sněhu, nezpevněných cestách nebo jiném kluzkém povrchu přináší stabilitu a lepší trakci, zejména při zrychlování.

Lock

Tento režim přenáší na zadní kola maximum dostupného točivého momentu, abyste se dostali ze složitých situací, jako je hluboký sníh, bláto nebo písek. Při rychlosti 60 km/h se automaticky přepne do režimu Snow.

BEZPEČNOST

Bezpečně na všech frontách

Můžete vyrazit kamkoliv a balíček asistenčních systémů Suzuki bude bdít nad bezpečím Vás i celé posádky. Pokročilé funkce aktivní bezpečnosti kombinují nejmodernější senzory a digitální technologie, aby Vaše jízda byla co nejpohodlnější.

Více očí upřených na cestu

Řídit bezpečně znamená neustále sledovat provoz a být připraven správně zareagovat. Díky sadě kamer a senzorů je to v S‑Crossu mnohem snadnější.

Suzuki Safety Support

Suzuki usiluje o co nejvyšší úroveň bezpečnosti a pohodlí řidiče v nejrůznějších situacích. Jedním z nejdůležitějších aspektů komfortního zážitku z Vašeho vozu je jistota a odbourání stresu při řízení. Balíček Suzuki Safety Support je právě tím, co Vám umožňuje užít si jízdu ve větším klidu.

Systém nouzového brzdění (DSBS II – Dual Sensor Brake Support II)

Při jízdě vůz současně využívá dvojici senzorů – monokulární kameru a laserový senzor, které rozpoznávají ostatní vozidla, motocykly a chodce ve směru jízdy a blížící se zboku. V případě hrozící srážky je řidič upozorněn vizuálním a zvukovým varováním. Pokud řidič brzdí nedostatečně intenzivně, brzdový asistent automaticky zvýší účinek brzd, aby pomohl zpomalit vůz. Jestliže je pravděpodobnost srážky ještě vyšší, systém začne brzdit automaticky, aby snížil intenzitu nárazu a závažnost škod.

Varování před nechtěným opuštěním jízdního pruhu (LDW – Lane Departure Warning)

Při jízdě rychlostí alespoň 60 km/h monokulární kamera sleduje jízdní pruhy. V případě, že vůz začne vyjíždět z jízdního pruhu, systém upozorní řidiče zvukovým signálem a kontrolkou.

Systém udržování v jízdním pruhu (LDP – Lane Departure Prevention)

Při jízdě rychlostí alespoň 65 km/h monokulární kamera sleduje jízdní pruhy a při vybočení z ideální trajektorie začne tento systém pomocí elektrického posilovače řízení vracet vůz zpět doprostřed jízdního pruhu.

Asistent udržování v jízdním pruhu (LKA – Lane Keep Assist)

Když je adaptivní tempomat aktivní, LKA pomáhá řidiči držet se uprostřed jízdního pruhu. Jestliže jsou pruhy na silnici špatně rozpoznatelné, systém odvozuje správný směr jízdy podle pozice vozidel jedoucích vpředu.

Systém rozpoznávání únavy řidiče (VSW – Vehicle Sway Warning)

Při jízdě rychlostí alespoň 60 km/h systém rozpoznává přímý směr jízdy. Pokud řidič kličkuje kvůli únavě nebo z jiného důvodu, systém ho varuje zvukovým signálem a kontrolkou.

Systém rozpoznávání dopravních značek (TSR – Traffic Sign Recognition)

Tento systém využívá monokulární kamery pod čelním sklem k rozpoznávání značek, jako jsou rychlostní omezení, zákaz předjíždění, ukončení zákazu nebo dodatkové tabulky. Informace o zjištěných značkách se zobrazují na displeji palubního počítače.

Adaptivní tempomat (ACC – Adaptive Cruise Control)

Adaptivní tempomat snižuje únavu řidiče na dlouhých cestách. Pro snadnější dodržování rychlostních omezení je propojen se systémem rozpoznávání dopravních značek. Adaptivní tempomat se zapíná jedním stiskem tlačítka na volantu. Když je aktivní, sleduje provoz před vozem pomocí milimetrového radaru a monokulární kamery, kterými měří odstup od ostatních vozidel. Adaptivní tempomat automaticky zrychluje a zpomaluje tak, aby udržel nastavený bezpečný odstup. Pokud je cesta volná, udržuje adaptivní tempomat rychlost jízdy nastavenou při spuštění tempomatu. (U modelů s automatickou převodovkou se adaptivní tempomat deaktivuje při zastavení. U modelů s manuální převodovkou se sám deaktivuje, když rychlost klesne přibližně na 30 km/h).

Automatické přepínání dálkových světel (HBA – High Beam Assist)

Při jízdě s dálkovými světly se světlomety automaticky přepnou na potkávací světla, jestliže se v protisměru objeví jiné vozidlo nebo řidič vjede do dobře osvětlené oblasti. Až to situace dovolí, světlomety se automaticky přepnou na dálková světla. (Tento asistent funguje nad 40 km/h).

Systém sledování mrtvého úhlu (BSM – Blind Spot Monitor)

Pokud se v sousedním jízdním pruhu nachází jiné vozidlo, při spuštění směrovky se v zrcátku na příslušné straně rozbliká kontrolka a přidá se varovný zvukový signál. Systém sledování mrtvého úhlu zaznamenává vozidla, která se již v mrtvém úhlu nachází nebo do něj vjíždí.

Asistent rozjezdu do kopce (HHC – Hill Hold Control)

Tato funkce usnadňuje rozjezdy do kopce automatickým podržením brzd po dobu, kterou řidič potřebuje k přesunutí pravé nohy z brzdového pedálu na plynový pedál.

Systém sledování pozornosti řidiče (DMS – Driver Monitor System)

Kamera zabudovaná do palubní desky sleduje oči a obličej řidiče. Pokud systém zaznamená, že je řidič unavený, usíná nebo nesleduje provoz před sebou, spustí zvukové varování a zobrazí varovnou zprávu na displeji palubního počítače.

eCall

V případě vážné nehody systém eCall automaticky pošle záchranným složkám zprávu o poloze vozu. Systém se aktivuje automaticky, když senzory ve voze zaznamenají nehodu, nebo ho cestující mohou aktivovat ručně stisknutím tlačítka SOS.

Systém sledování pohybu za vozem (RCTA – Rear Cross Traffic Alert)

Tato funkce pomáhá předcházet nehodám při couvání z parkovacího místa. Pokud senzory v zadním nárazníku při couvání zaznamenají, že se z boku blíží jiné vozidlo, spustí se varovný zvuk, rozbliká se kontrolka ve zpětném zrcátku a na displeji palubního počítače se zobrazí varovné hlášení.

Přední a zadní parkovací senzory

Ultrazvukové senzory v předním a zadním nárazníku vyhledávají překážky a na jejich přítomnost řidiče upozorní zvukovým signálem a hlášením na displeji palubního počítače.

360° kamera

Rozhled v úhlu plných 360° zvyšuje bezpečnost a komfort manévrování, například na parkovišti. Systém využívá čtveřici kamer (vpředu, vzadu a na obou stranách) a obraz z nich umí sestavit do různých zobrazení. Vedle konvenčního pohledu vzad je k dispozici kompletní 3D pohled nebo pohled z výšky.

U technologie 360° kamery nelze vyloučit slepá místa, systém tedy není zcela dokonalým prostředkem pro bezpečnou jízdu. Nespoléhejte se výhradně na tento systém, vždy řiďte bezpečně.

3D pohled

Pohled z výšky

Upozornění: Schopnost monokulární kamery a laserového senzoru rozpoznat překážky, jízdní pruhy a dopravní značky má svá určitá omezení. V závislosti na povrchu vozovky nebo na počasí nemusí správně fungovat. Nespoléhejte se pouze na tento systém a vždy dodržujte pravidla bezpečné jízdy.

Rozhled z ptačí perspektivy

Nikdy si nemůžete být jisti, jestli se vedle Vás neskrývá nějaká překážka. S‑Cross je vybaven nejnovější technologií pro sledování okolí při manévrování.

Vyberte si svoji cestu životem

Otázka, kterou cestou se v životě vydat, je osobní a velmi subjektivní. Právě pro ni Vám S‑Cross dává široké možnosti. Jsou totiž dny, kdy chcete svůj klid, a dny, kdy toužíte objevovat, kam vedou ostatní cesty.